4 استیکر تعاملی اینستاگرام

1403/02/18 - نویسنده: زارع تک

اگر شما هم از طرفداران اینستاگرام هستید و حداقل هر 3 ساعت اینستاگرام را چک می‌کنید و در این برنامه فعال هستید، احتمالاً از قابلیت‌های جدید آن آگاه‌اید. اینستاگرام چهار استیکر تعاملی جدید اضافه کرده است که در ادامه آن‌ها را تحلیل و بررسی می‌کنیم.

آپدیت جدید استوری اینستاگرام

اینستاگرام چهار استیکر تعاملی جدید اضافه کرده است که امیدوار است با این کار، تعامل و مشارکت بیشتری را در استوری‌ها (جریان درون برنامه) تشویق کند. این موضوع مهم است، زیرا با گذشت زمان، فعالیت‌های به اشتراک گذاری بیشتر به پیام‌های خصوصی (دایرکت) منتقل می‌شود، به همین دلیل است که اینستاگرام به دنبال ارائه گزینه‌های بیشتر و تکیه بر روندهای محتوا برای حفظ تعامل درون استوری‌ها است.

اولین استیکر تعاملی اینستاگرام

اولین استیکر تعاملی اینستاگرام، «Add Yours Music» است که به کاربران امکان می‌دهد با یک آهنگ به یک استوری پاسخ دهند. همانطور که در این بخش می‌بینید، با «Add Yours Music»، کاربران می‌توانند با یک آهنگ به یک استوری پاسخ دهند و گزینه تعامل دیگری را ارائه دهند.

این قابلیت اساسا شبیه به استیکر (Add Yours) اینستاگرام است، اما به جای متن، برای موسیقی کاربرد دارد. با توجه به نقش کلیدی که موسیقی در حال حاضر، به ویژه در میان کاربران جوان‌تر، در افزایش تعامل در اپلیکیشن‌های اجتماعی ایفا می‌کند، این قابلیت راه دیگری برای اینستاگرام جهت بهره‌مندی از این روند است.

دومین استیکر تعاملی اینستاگرام

دومین استیکر تعاملی اینستاگرام قاب‌های پولاروید است. این قاب‌ها به شما امکان می‌دهند عکس‌های خود را به تصاویری به سبک قدیمی تبدیل کنید، گویی که با یک دوربین پولاروید گرفته شده‌اند. عنصر جالب‌ترین اینجا این است که برای دیدن تصویر، باید گوشی خود را تکان دهید.

سومین استیکر تعاملی اینستاگرام

سومین استیکر تعاملی اینستاگرام «Reveal» است که به شما امکان می‌دهد محتوایی را به اشتراک بگذارید که فقط برای کسانی که برای شما پیام خصوصی ارسال می‌کنند قابل مشاهده است. این روش می‌تواند راهی برای ایجاد تعامل و گفتگو با دنبال‌کنندگان شما باشد.

به نقل از اینستاگرام:

“هنگامی که استیکر «Reveal» را انتخاب کنید، از شما خواسته می‌شود تا برای دوستانتان یک سرنخ درباره چیزی که ممکن است پشت محتوای پنهان شده در استوری پیدا کنند، بنویسید. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی آیکون «پیش‌نمایش» در گوشه پایین سمت چپ، ببینید که استوری شما برای دوستانتان چگونه به نظر خواهد رسید.”

بینندگان برای دیدن تصویر باید برای شما یک پیام خصوصی (DM) ارسال کنند، با این حال سازنده استوری نیازی به تایید تک تک پیام‌ها ندارد و تصویر به محض ارسال هر پیامی به صورت خودکار قابل مشاهده خواهد شد. بنابراین از یک طرف، این قابلیت گزینه تعاملی دیگری را ارائه می‌کند، اما از طرف دیگر به صورت تئوری، بیننده می‌تواند با هر پیامی در DM پاسخ دهد تا تصویر را ببیند.

حالا، میشه گفت این قابلیت سطح بیشتری از شفافیت در مورد کسانی که استوری شما را چک می‌کنند ایجاد می‌کند و در عین حال، خط ارتباطی مستقیم دیگری را باز می‌کند.

در نهایت، اینستاگرام همچنین در حال کار روی استیکر « Cutouts sticker» است که از ژانویه برای برخی از کاربران در دسترس بوده است.

استیکر «Cutouts sticker » به شما این امکان را می‌دهد تا از هر عنصری در یک عکس، یک استیکر بسازید و از آن در دیگر محتواهای خود استفاده کنید. همانطور که اشاره شد، برخی از کاربران اینستاگرام برای مدتی به این قابلیت دسترسی داشته‌اند، اما حالا این امکان برای همه کاربران فراهم شده است تا از این گزینه در استوری‌های خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: رازهای موفقیت در اینستاگرام با الگوریتم ۲۰۲۴

منبع: www.socialmediatoday.com

نظر بدهید