تیک‌تاک رقیب اینستاگرام را به زودی عرضه می‌کند!

تیک تاک رقیب اینستاگرام
1403/01/21 - نویسنده: زارع تک

تیک تاک رقیب اینستاگرام خواهد شد! تیک تاک پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری ویدئوهای کوتاه، در سال‌های اخیر به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. این پلتفرم با رابط کاربری ساده و ویدئوهای جذاب، به کاربران امکان می‌دهد تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارند و با دیگران ارتباط برقرار کنند.

تیک تاک رقیب اینستاگرام

با توجه به گزارش‌های جدید، به نظر می‌رسد تیک تاک رقیب اینستاگرام خواهد شد. TikTok Notes به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس‌های خود را به اشتراک بگذارند. تیک تاک تایید کرده است که در حال حاضر این برنامه را در حال توسعه قرار داده است، اما کاربران قبلاً از طریق راه‌های دیگری به اطلاع رسیده بودند که این برنامه در حال ساخت و توسعه است. به گزارش techcrunch  در چند روز اخیر، کاربران تیک‌تاک اعلاناتی درباره یک برنامه جدید به نام TikTok Notes دریافت کرده‌اند.

این اعلان بیان می‌کند که تیک‌تاک به زودی «یک برنامه جدید برای انتشار عکس» به نام TikTok Notes راه‌اندازی خواهد کرد. کاربران قادر خواهند بود تصاویر خود را در این برنامه به اشتراک بگذارند یا خیر.

سخنگوی تیک‌ تاک در این‌باره گفته است:

«به عنوان بخشی از تعهد ما به نوآوری در تجربه تیک تاک، در حال بررسی راه‌هایی برای توانمندسازی جامعه ما در ایجاد و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و متن‌ها در یک فضای اختصاصی برای این فرمت‌ها هستیم.»

بیشتر بخوانید: بایدها و نبایدهای شبکه‌های اجتماعی

اعلان‌های پیشین تیک تاک

بعضی از کاربران قبلاً از توسعه TikTok Notes آگاهی داشتند. در گذشته، یک URL متعلق به TikTok با آدرس photo.tiktok.com، یک تصویر تبلیغاتی پیش‌فرض با متن «Opening in TikTok Notes» را نشان می‌داد. علاوه بر این، در ماه گذشته، کدی در فایل اندرویدی TikTok پیدا شد که نشان می‌دهد این شرکت در حال راه‌اندازی یک برنامه به نام “TikTok Photos” برای اشتراک‌گذاری عکس است. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که این شرکت ممکن است به نام دیگری برای این برنامه فکر کند و احتمالاً این نام TikTok Notes خواهد بود.

تیک تاک و متا در حال رقابت شدید در فضای رسانه‌های اجتماعی هستند. در حالی که برنامه TikTok متعلق به ByteDance در حال آماده‌سازی این اپلیکیشن مرتبط با اشتراک‌گذاری عکس است، Meta نیز اولین پخش‌کننده ویدیوی عمودی را برای فیسبوک عرضه کرده است. علاوه بر این، TikTok در حال آزمایش فرمت‌های مختلف رسانه‌ای است، از جمله ویدئوهای 30 دقیقه‌ای و حتی پست‌های متنی. Meta نیز قبلاً با ارائه شبکه اجتماعی Threads، امکان اشتراک‌گذاری پست‌های متنی را فراهم کرده بود.

نظر بدهید